เอกสารทั้งหมด จาก ข้อมูลวิทยานิพนธ์
ลำดับ รายการ
3261 ปัจจัยในการตัดสินใจซื้อสินค้าออนไลน์ของพลเมืองยุคดิจิทัล
3262 Research on the relations among organization culture identity and turnover intention__taking nanning's private teachers as an example
3263 A comparative study of oversea surrogate shopping model__a case of surrogate shopping in Thailand
3264 Investigating the customer service quality through importance performance analysis__ the case of China Telecom DL Branch
3265 ปัจจัยที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อโทรศัพท์มือถือไอโฟนของผู้บริโภค ในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล
3266 Investigating the service quality of the thire party logistics enterprise from the IPA model__the case of M company._
3267 การพัฒนาประสิทธิภาพศูนย์กระจายสินค้าอาหารสดด้วยแนวคิด KAIZEN กรณีศึกษา : บริษัท F LOGISTICS จำกัด
3268 The influence of social network and on corporate performance
3269 Determinants of B2B adoption intention: the contxt of MRO procurement value for high-tech industry in Thailand
3270 ความพร้อมด้านสุขภาพของคนวัยทำงานเพื่อเตรียมเข้าสู่สังคมผู้สูงวัย กรณีศึกษาบุคลากรมหาวิทยาลัยรังสิต